Na, hallo erstmal...:)))

jojo...isch doch en geile film gsi nöd schlecht..hetti etz nöd denkt...sieben zwerge der wald ist nicht genug.. und den erst dia scheiss wissa gummibärli *lol*...

 

süss ischs halt gsi wia immer...mis knüü bereitet mer problem... etz gots no 2 wucha..den bini dia krücka los...und den wirdi im kino au nümma so blöd agluget - siehe böra und blank-

 

...na gut ääähm... i geh dan mal schlafn... gooat nacht.. 

29.10.06 22:30, kommentieren

jajaa..

gester obet echt geil gsi im egg... wia immer wider mega vil lüt kennt..hesch di könna kli unterhalta etc.. gediga nennt mer so was...au nöd vil geld brucht isch au vo vorteil...hets endlich wider mol brucht...so kami mol kli entspanna...

 

...hüt no kei ahnig was i söll tua...s jassturnier z chur isch erst am 4.November.. nöd wia agnoh hüt...vilicht hauis mit am sandro an St.Galla Match...wär jo no geil...aber eba...e lugend..

 

mann sieht sich..mfg böra 

28.10.06 13:30, kommentieren

Haij:)

moin moin...

 

naja...was söll mer do scho sega.. muse lauft gad im iTunes.. und es isch schoo wuchaend...guat wuchaend...i ha jo sit 3 wucha wuchaend... mis knüü macht mer me sorga dasi no agnoh ha... hmm isch eifach päch gsi...vilicht isches schicksal? nöd? aber egal...

 

...haha wenigstens gits no was zum lacha...da david beckham isch vo real madrid zwunga worda in spania z bliba...er het wella ad hochzit vom tom cruise go...mensch david... konzentrier di doch mol uf da fuassball und nöd immer nur ufs uftretta ida öffentlichkeit...

 

...hüt obet no kräftig is bieregg.. den isch de tag jo wunderbar...halt "irgendwie Held" 

27.10.06 17:11, kommentieren